Na kilkanaście dni przed startem sezonu 2021/2022 Międzynarodowa Unia Biathlonu ogłosiła, że pozyskała nowego głównego sponsora całego cyklu. Zostanie nim niemiecki oddział francuskiej firmy DECATHLON, który podpisał z IBU długoterminową umowę o współpracy.

DECATHLON Niemcy jest jednym z sześciu głównych sponsorów, którzy korzystają z ekskluzywnych reklam na widocznych tablicach obwodowych na stadionach, strzelnicach, oraz innych, dedykowanych ku temu, powierzchniach brandingowych we wszystkich lokalizacjach zawodów Pucharu Świata. Oprócz tego nazwa marki będzie również widoczna m.in. na numerach startowych zawodników oraz materiałach reklamowych.

Umowa z IBU jest dla firmy DECATHLON Niemcy pierwszym dużym sponsoringiem sportowym. Niestety, strony nie podały jak długo będzie ona obowiązywać. W komunikacie prasowym czytamy jedynie, że będzie to „długoterminowa współpraca”, której początek wyznaczy start sezonu 2021/2022 w szwedzkim Ostersund.

– Cieszymy się, że możemy powitać DECATHLON jako nowego partnera i cieszymy się, że są podekscytowani biathlonem. Ich marka będzie miejscem do dalszego prezentowania porywających wydarzeń i ekscytującego sportu. To właśnie dzięki takim partnerstwom, zwłaszcza zasięgowi DECATHLON, możemy zrealizować ogromny potencjał naszego sportu, aby inspirować nowe pokolenia fanów, a może nawet sportowców – mówił Olle Dahlin, prezydent IBU.

Źródło: biathlonworld.com
Fot. mat. prasowe DECATHLON

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.